Plastik Funk
100 mln odtworzeń w streamingu, wsparcie Davida Guetty i Don Diabla oraz występy na największych festiwalach na świecie - Plastik Funk ugruntował swoją pozycję na międzynarodowej scenie electro. W zeszłym roku wprowadził prawdziwą letnią atmosferę na parkiety plenerowe dzięki utworom takim jak "Groove Tonight", "Sideways" i "Sweet Harmony". Na 2025 r. ma w zanadrzu już kilka festiwalowych hitów.