Re: Europe's Largest National Park in the Carpathians?
Barbara and Christophe Promberger have a dream: To create Europe’s largest national park in the Carpathian Mountains of Romania. This project could boost the economy of one of Europe’s poorest regions, but not everyone in the area supports their idea.