How to Die Clever
Screaming babies anywhere can be unbearable. Especially on trains. Professor Moustache explains that it’s normal to sometimes want to chuck them out the window when they won’t stop crying. Researchers have found that our brains are wired to go nuts when we hear a baby cry. In fact, it’s essential for their survival.