Płacz mała, płacz...4 min
Czy zdarzyło się w wam kląć w duchu (albo na głos) z powodu wrzasków płaczącego dziecka w pociągu lub w samolocie? Nie ma się co dziwić, bo krzyki dziecka są dla ludzkiego mózgu nie do zniesienia. A to dlatego, że jest on ewolucyjnie zaprogramowany do natychmiastowej reakcji na takie dźwięki. To po prostu kwestia przetrwania gatunku.