United-Kingdom: Between Trump and the EU
The Assad clan, in power for decades, has fallen in a matter of weeks. Toppled rebels led by Abu Mohammed Al-Joulani. But who is he? And what hope of peaceful coexistence for Syria’s mosaic of peoples.