Crimea: Russian or Ukrainian?4 min
Behind the images of reconciliation between Donald Trump and Volodymyr Zelensky in Rome, there are two opposing views: the American president says that Crimea will be Russian after the war; the Ukrainian president denies this. A look at the history of a contested territory.