Czyj jest Krym?4 min
Donald Trump i Wołodymyr Zełenski spotkali się w Watykanie, jednak nie doszło do porozumienia między prezydentami. Kością niezgody jest Krym. Trump chce uznać rosyjską władzę nad półwyspem, co jest pogwałceniem nie tylko ukraińskiej konstytucji, ale także prawa międzynarodowego.