Łotwa: praca z perspektywy pokolenia ZNa rewersie mapy
Ofensywa syryjskiej opozycji trwała zaledwie kilkanaście dni. Baszar Al Assad, rządzący krajem od ponad 20 lat, uciekł do Moskwy. Syryjczycy świętują. Czy jednak uda im się stworzyć stabilne państwo? Spójrzmy na mapy.