Sekrety kodu QR11 min
W ciągu ostatnich kilku lat kody QR stały się częścią codzienności. Można je spotkać w sklepach, restauracjach a nawet cmentarzach. Co ich wszechobecność mówi o współczesnej cywilizacji?