Ce se află în spatele codului QR
În doar câțiva ani, codul QR a devenit omniprezent în viața noastră de zi cu zi, fiind folosit peste tot, de la restaurante la spitale, la expoziții de artă. Dar ce spun aceste mici pătrate pixelate despre civilizația noastră digitală?