Re: High-tech Food In the Netherlands
Vertical indoor farming, algorithms that create precise climate conditions and LED lighting to stimulate growth: The Netherlands is preparing to feed the world's growing population with high-tech agriculture. The small country is already the second largest exporter of agricultural produce in the world, just behind the USA.