Afghanistan: The Land of the Taliban37 min
Twenty years after the fall of the Taliban regime, the last foreign troops are leaving Afghanistan. But without them, Afghan security forces fear they'll struggle to contain the advance of the insurgents. Terror attacks are on the rise, and the group is said to already control nearly half the country. The return to power of the fundamentalists seems inevitable.