Artjacking
Acest bou jupuit este ca o certitudine, singura certitudine: moartea este la capătul drumului. Dar artiștii contemporani profită de ea și merg și mai departe: realismul crud al Vandei Spengler, adevărul despre corpuri al lui Jenny Saville, grămezile de carne ale lui Anish Kapoor sau litri de hemoglobină ai lui Hermann Nitsch - trebuie să lovim din ce în ce mai tare pentru a transmite mesajul?