Rewolucja science fiction (1/5)
Dwóch wizjonerów, dwie legendy i jedna rewolucja. George Lucas dał światu "Gwiezdne wojny", Steven Spielberg stworzył "E.T.". Razem na nowo zdefiniowali science fiction – łącząc technologiczną brawurę z emocjami, które trafiają prosto w serce. Ich kino do dziś rozpala wyobraźnię i wyznacza kierunek popkultury.