Afryka w ruchu
Modou wraz z przyjaciółmi działa w obszarze sztuk wizualnych, łącząc twórczość artystyczną z kulturą skateboardingu. W swoim studiu w dzielnicy Mermoz w Dakarze skupia wokół siebie coraz liczniejszą społeczność młodych skejterów. Wspólnie chcą uczynić stolicę Senegalu skateboardingowym centrum Afryki Zachodniej.