Afryka w ruchu
W 2005 roku Jackson zbudował pierwszą rampę pośrodku plantacji trzciny cukrowej należącej do jego matki w slumsach Kitintale w Kampali. Dziś skatepark przyciąga młodzież z całej Ugandy, oferując realną alternatywę i pomagając wielu z nich wyjść z bezdomności oraz środowisk przestępczych.