Afryka w ruchu
Dominique przemierza ulice miasta na deskorolce, wyróżniając się także oryginalnymi stylizacjami. Konsekwentnie realizuje swoją wizję życia bez kompromisów oraz marzenie o Afryce wolnej od konfliktów. Nie zrażają jej krytyczne spojrzenia przechodniów – ghanańskie społeczeństwo wciąż pozostaje pod wieloma względami konserwatywne.