Afryka w ruchu
Kolarstwo radykalnie odmieniło życie Marion — pozwala jej zarabiać na utrzymanie oraz daje satysfakcję ze startów w wyścigach. W 2010 roku została uznana za mistrzynię Ugandy. Jest także wzorem i inspiracją dla wielu dziewcząt, ponieważ w konserwatywnej Ugandzie jazda na rowerze przez dziewczęta bywa źle postrzegana, a w niektórych środowiskach wręcz zakazana.