Africa Riding
Marion este o tânără mamă de 23 de ani. Este și învățătoare, curier pe bicicletă, dar mai ales prima femeie antrenor al Kampala Cycling Club. Bicicleta i-a schimbat radical viața, chiar dacă mersul pe bicicletă este foarte prost perceput și chiar interzis pentru fete în anumite comunități din Uganda. Cu toate acestea, a devenit campioană în Uganda în 2010, fiind un model pentru toți sportivii din țară.