Africa Riding
Jackson a introdus skateboardingul în Africa de Est. În 2005, deși abia putea să se țină pe o placă, a construit o rampă în mijlocul plantației de trestie de zahăr a mamei sale, în cartierul sărac Kitintale din Kampala. Astăzi, parcul atrage toți tinerii din cartier și din împrejurimi, consolidând legăturile din comunitate.