Rewolucja science fiction (2/5)
Projektanci wizualni są architektami science fiction. To oni wyobrażają sobie światy, które nie istnieją — od krajobrazów i miast po statki kosmiczne, przedmioty i obce istoty. Każda forma, faktura i detal to ich decyzja. Bez nich kino SF nie miałoby ani kształtu, ani duszy.