Revoluția Science Fiction (2/5)
Designerii vizuali sunt esențiali în științifico-fantastic: ei imaginează lumi care nu există și stabilesc cum arată clădirile, peisajele, obiectele, navele spațiale și creaturile. Prin alegerile lor vizuale, publicul poate crede într-un viitor posibil și se poate pierde în aceste universuri fantastice.