Revoluția Science Fiction (3/5)
Războiul Rece a influențat profund science-fictionul, iar în filmele lui James Cameron amenințarea unui conflict nuclear devine o temă centrală. Frica de autodistrugere, tensiunile dintre superputeri și cursa tehnologică se regăsesc în narațiuni care avertizează asupra pericolelor reale ale lumii moderne.