Rewolucja science fiction (5/5)
Science fiction łączy zabawę z refleksją, eksperymentując z czasem i przestrzenią. Filmy takie jak "Powrót do przyszłości", "Interkosmos" czy "Kochanie, zmniejszyłem dzieciaki" pokazują, jak elastyczne i kreatywne mogą być nasze spojrzenie na świat. Sci-fi inspiruje nas, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy codzienność i wyobraźnię.