Ateny: historie uchodźców
W 2015 roku 800 000 osób uciekających przed konfliktami, uciskiem lub ubóstwem przybyło dotarło na greckie wybrzeża. Wiele z nich pozostało tam do dziś. Podczas gdy dla większości kraj ten przypomina zaułek, inni próbują zbudować tam swoją przyszłość, pomimo niepewnych warunków.