Jurnalist
În urmă cu zece ani, 800.000 de imigranți au fugit de conflicte, represiune și sărăcie și au ajuns pe țărmurile Greciei, una dintre principalele porți de intrare în Europa. În timp ce mulți dintre ei văd în Grecia un capăt de drum, alții încearcă să își construiască aici o viață stabilă, în ciuda condițiilor precare.