Portraits of migrants who remain in Greece
Ten years ago, 800,000 migrants fleeing conflict, oppression or poverty landed on the Greek coast, one of the main gateways to Europe. While many of them see Greece as a dead end, others are trying to build a permanent life here – albeit under precarious circumstances.