Czy Włochy stracą fundusze europejskie?
Włochy, jako jeden z krajów najciężej doświadczonych przez pandemię, otrzymały ogromne środki z Europejskiego Funduszu Odbudowy na realizację strategicznych projektów infrastrukturalnych. Jest wśród nich budowa nowej, bardzo potrzebnej linii tramwajowej we wschodnim Rzymie. Z powodu opóźnień fundusze mogą być jednak odebrane.