Italia contracronometru: va pierde fonduri europene?
Este un șantier emblematic: o nouă linie de tramvai la Roma. Dar există o problemă: lucrările nu au început încă, iar fondurile europene care le finanțează trebuie folosite în decurs de un an. Principal beneficiar al Planului european de redresare post-Covid, cu un buget de aproape 200 de miliarde de euro, Italia are dificultăți în ce privește respectarea termenelor și obiectivelor... riscând să piardă banii veniți de la Bruxelles.