Życie na ukraińskim froncie
Siły zbrojne Ukrainy walczą na wszystkich frontach, a rosyjska inwazja zachodzi coraz dalej w głąb kraju, zwłaszcza w kierunku okręgu miasta Sumy, na północy kraju. Wizyta w małej wiosce, gdzie wojna odczuwalna jest na każdym kroku. Jak toczy się życie mieszkańców po zmianie amerykańskiego rządu i w obliczu zagrożenia nadchodzącego rosyjskiego wojska?