Portugalia: eksodus młodych talentów
Portugalia zmaga się z poważnym problemem: wykształceni młodzi ludzie z klasy średniej masowo wyjeżdżają z kraju do pracy za granicą. Rząd podejmuje kolejne kroki by temu zapobiec i skłonić do powrotu tych, którzy już wyjechali. Tym bardziej, że Portugalia ma też jeden z najniższych wskaźników urodzeń w Europie.