VI symfonia "Pastoralna" Beethovena
W 2020 roku, z okazji 250. rocznicy urodzin Beethovena, Philippe Jordan i Vienna Symphony Orchestra odtworzyli legendarny wieczór z 22 grudnia 1808 roku, podczas którego kompozytor zaprezentował swoją „Szóstą symfonię”, zwaną „Pastoralną”.