Pracować
Influencerzy biznesowi pokazują w mediach społecznościowych luksusowe wille, sportowe auta i drogie zegarki. Niezależni, bez szefów i stałych godzin pracy, ucieleśniają współczesny ideał self-made mana. Jednak w epoce platform cyfrowych i niestabilnego zatrudnienia obietnica błyskawicznego wzbogacenia się często skrywa znacznie bardziej złożoną rzeczywistość.