Pracować
Czy pokolenie Z naprawdę jest mniej skłonne do pracy niż starsze generacje? Długie studia, staże, niestabilne umowy i brak perspektyw sprawiają, że wejście na rynek pracy bywa rozczarowujące. Coraz więcej młodych odrzuca „bullshit jobs” i szuka zajęć zgodnych z własnymi wartościami. Czy praca dająca poczucie sensu może dziś zapewnić także stabilne utrzymanie.