Pracować
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza do świata pracy, zwłaszcza zawodów biurowych. Dla jednych to powód do niepokoju, dla innych – kolejny etap technologicznej rewolucji. Czy roboty zastąpią pracowników? Jak będziemy zarabiać na życie, gdy AI przejmie większość obowiązków? I co zrobimy z czasem uwolnionym od pracy?