Pracować
Pandemia COVID-19 zmieniła nasze podejście do pracy. Coraz więcej osób buntuje się przeciw długim dojazdom, open space’om i toksycznemu zarządzaniu. Jak rozwijała się praca biurowa i jak wyglądała jej „złota era”? Dlaczego obietnica awansu społecznego dla wielu pracowników okazała się iluzją i jakie niesie to za sobą konsekwencje?