The Work Crisis (3/4)
On social media, influencers constantly post pictures of their fancy villas, swish cars and luxury watches. Free from the constraints of a traditional job and answerable to no one, they are the embodiment of the new self-made man or woman. But in an era of the uberisation of work, what lies behind these promises of wealth?