Kryptowaluty uwodzą młodych
Choć Unia Europejska podjęła pierwsze kroki zmierzające do uregulowania rynku kryptowalut, to nadal jest on bardzo niestabilny. Rozliczni „finfluencerzy”, czyli influencerzy specjalizujący się w finansach, a także niektórzy przywódcy podgrzewają atmosferę wokół potencjalnych zysków. Trzeba jednak pamiętać, że inwestycja w kryptowaluty jest wysoce ryzykowna.