Popularitatea criptomonedelor în rândul tinerilor
Chiar dacă Uniunea Europeană a făcut primul pas către reglementarea criptomonedelor, această piață rămâne foarte volatilă. Așa-numiții „FinFluencers”, adică influenceri specializați în finanțe, dar și unii oameni politici influențează cursul. Cei care le ascultă sfaturile pot să câștige, dar pot să și piardă totul.