Mariah Carey și magia Crăciunului3 min
Prin hitul său de succes din 1994, "All I Want for Christmas is You", Mariah Carey este aproape la fel de prezentă în perioada sărbătorilor ca Moș Crăciun însuși. Vedeta a reușit nu numai să domine topurile, ci și să transforme Crăciunul în propria sa mașină de făcut bani.