Homo Plasticus
Oamenii de știință explorează noi piste pentru a înțelege efectele microplasticelor asupra sănătății: perturbarea microbiotei, suprasolicitarea sistemului imunitar, inflamații ale plămânilor și intestinelor, leziuni ale ADN-ului și factor de risc pentru cancer – scenariul care se derulează sub ochii noștri sugerează o problemă majoră de sănătate publică. Această investigație fără precedent ne poartă prin toată Europa pentru a înțelege mai bine cum ne afectează microplasticul organismul.