Homo Plasticus
Plastik miał być lekiem na całe zło, idealnym tworzywem. Lekki, plastyczny, wytrzymały – jego zalety stały się także jego wadami. Dziś plastik jest wszędzie, opanował naszą planetę. Można go znaleźć na dnie oceanów, w chmurach, w rybach, w roślinach. Dotarł też do naszych ciał. Każdego dnia wdychamy, zjadamy i wypijamy tysiące mikrocząstek plastiku. Naukowcy postanowili zbadać, jaki to ma wpływ na nasze oranizmy.