Cryptocurrencies and young Europeans
Whilst the EU has made the first steps in regulating crytocurrencies, the market remains volatile. "Finfluencers", i.e. influencers who specialise in finance, as well as some world leaders influence share prices. Those who follow their advice could make a lot of money, but equally, they could lose it all.