Cu hărțile pe masă - Marea reînarmare a EuropeiMai putem salva SCAF?
Lansat în 2017 de Franța și Germania, SCAF ar trebui să devină viitorul sistem european de luptă aeriană, la care participă și Spania. Proiect major pentru capacitatea Europei de a-și asigura apărarea, acesta este însă amenințat de disputele dintre parteneri privind avionul de generația a șasea planificat pentru 2040.