Nigel Farage, niezatapialnyTrump i jego „Złota Kopuła”
Izraelska Żelazna Kopuła, przez długi czas była wzorem w dziedzinie obrony przeciwrakietowej. Teraz Donald Trump chce opracować dla Stanów Zjednoczonych podobny system: „Złotą Kopułę”. Ten ogłoszony w maju 2025 roku wielki projekt ma chronić USA przed atakami rakietowymi. Jednak ogromne koszty i wątpliwa skuteczność już teraz rodzą wiele pytań.