Szkoła w wojennych czasach32 min
Przyszłość kraju i społeczeństwa kształtuje się w szkole. Wiedzą o tym zarówno dyktatorzy, jak i demokratycznie wybrani politycy. W Turcji Erdogana nauczyciele wspierający protesty w Stambule są wysyłani na prowincję lub zmuszani do odejścia z pracy. W Polsce w obliczu zagrożenia wojną i kolejnymi rosyjskimi prowokacjami, coraz popularniejsze stają się klasy mundurowe w liceach. Odwiedzamy jedno z nich, w Płocku.