Gaza: rok później14 min
Rami jest francuskojęzycznym dziennikarzem z Gazy. Nie porzucając swojej pracy, stara się chronić swojego synka Walida przed okropnościami wojny. Ze światem zewnętrznym komunikuje się za pomocą grupy na WhatsAppie.