Surviving in Gaza14 min
"Gaza. Life" is the name of journalist Rami Abu Jamus' WhatsApp group, in which he has been sharing news from his everyday life in Gaza with his friends for many years. From 7 October 2023, "Gaza. Life" became his digital diary about the war.