Czy potrzebujemy samców alfa?30 min
Dominujący, silny, „prawdziwy mężczyzna”. Taki obraz samca alfa kreuje wielu influencerów zajmujących się męskością i jej rzekomym kryzysem. Skąd wzięła się ta koncepcja? Czy samiec alfa to rzeczywiście „lepszy” mężczyzna, ukształtowany przez naturę?