Do We Need Alpha Males?30 min
He is dominant, strong, a "real man". Women want him, men want to be like him. This is the image of the alpha male that many masculinity influencers put across, and some of them have an audience of millions. Where does this idea of the alpha come from? Do we need him? And what answers can we find in the animal kingdom?